Ya Allah. sangat penat memang taktahan. tp alhamdulillah dah abes satu program. lagi 2,3 program tgh beratur tunggu giliran. -___- banyak hari tak online. tak hapdet blog bukan sebab malas tapi tak sempat. alah, nak tgk fon pon waktu malam je yang sempat, ini pulak nak online kan. memang tak ah. ohh. saya agak geram dengan kampus saya sebenarnya. time foundation aritu pung pang pung pang cakap boleh credit transfer certain subjects tp ni dah degree cakap tak boleh pulak. apehal? yelaaa dah memang duit makayah saya tu buat tuk bayar yuran berpuluh ribu gitu je. tape tape. BEST SANGAT blaja mende sama 2,3 kali. best wooo. hmph. :I

banyak benda tak sempat nak buat. 2,3 benda nak setel dalam satu hari memang tak sempat la. ni saya nak pegi follow-up kt hospital pon tak sempat. janganla marah kalau ade sape sape yang ajak keluar, saya tak boleh nak pegi. bukan taknak, hah tipulah kalau taknak, tapi dah tak sempat. kalau sempat pon, duk rush je. janganlah marah. saya bukan sengaja. ada komitmen.

and my baby mimie dah balik. yeaaha. at least kalau nak nanges tu ade dia boleh tlg lap. hehe. nak jumpe dia this sunday tp tunggu mimie confirmkan dulu. i love you b.

ohh. and really. some time-out and silence kill those unpleasant feelings. even kene lupakan pasal hati sendiri, i don't mind. sebab our friendship meant so much more for me. cuma itulah. for me to be the first who saying sorry, who saying hi or such, that, really makes me sad. am i really your friend my dear? or am i just a stranger? hmm papelah. the thing is, i won't end this friendship unless you said so. :)

i'm really. really really really tired. gotta get some nap. take care everyone. byee. :)

No comments:

Post a Comment

(: