Alhamdulillah.

Alhamdulillah.

Walaupun kejap je, last journey gave me 1001 keinsafan dan kesedaran. Alhamdulillah. Saya masih lagi nak kesana jika diizinkanNya. Sekarang barulah saya faham, macam mana amannya betapa damainya berada dirumahNya. Alhamdulillah. Yang baik semua dariNya, yang buruk tu dari kelemahan diri saya sendiri. :) Satgi next post saya cite pepanjang ye?


Ohh. Maapkan saya. Saya tinggal fon kt umah and lupa nak off. -_____- Sampai je umah tadi, bateri fon dah nazak. Hahaha. Ada beratus miscalls and texts. Sorryy sangat. I'll hit you semua nanti ye? Rindu sangat walau kejap je tinggal. Taleh imagine satgi saya tinggal dorang lama-lama. Memang lemau lee jadinye. Hehehe. Ohh tadi bukak facebook. Makaii. Banyak nye notifications and inbox messages. -__- Seriously, I takan sempat nak reply semua tonight.

Kalau ada yang bengang risau sakit hati sebab saya tak answer calls and reply texts, maaf sangat. Saya lupa nak mintak tolong orang jawabkan calls apesume tu. Lagipun fon dalam closet, in silent. :I Hehe maaf ye? InshaAllah saya akan jawab semuanya pasni. Maaf lagi sekali.

Akhir kata, (awat jadi skema nerd camni neh?! Hehe), terima kasih pada yang prihatin. Saya sumpah rindu semua orang. Sangat. Sangat. Till then, sweethearts. :)

No comments:

Post a Comment

(: