Kadang-kadang.

Rasa menyesal kongsi cerita dengan awak. Awak buat saya rasa macam tak bermakna. Awak cuma mendengar sekadar mendengar. In fact, awak tak amek pusing pon. Kenapa ek? Kalau time awak ada masalah, saya dengar sepenoh hati. Saya rasa sedih setengah mati kalau tengok awak sedih. Tapi kenapa ek? Awak macam tade perasaaan bila bende yang tak elok jadi kat saya? Awak suka perhatian, saya tahu. Girls love attention, well, who doesn't? Tapi kenapa asyik nak orang je focus diri awak? Awak kene tahu, kene give and take in life. Lagi lagi dalam friendship kan. Saya tak professor sangat pon dalam hal persahabatan semua ni. Tapi sekurang-kurangnya saya ada perasaan. Dalam hati awak, saya tak tahu lah macam mana, sbb saya takboleh baca isi kandungan hati awak tu, tapi kan, action speaks louder than word. Nak orang sayang awak, awak pon kene belajar sayang orang. Maafkan saya, tapi kadang-kadang kalau saya punya rasa kurang senang dengan seseorang, saya akan buat tak layan je. Cakap macam nak taknak je. Maafkan saya, itu kelemahan saya. Ammm. Hargai orang sekeliling. Jangan sekadar pikir diri sendiri. Sedar mana silap. Mintak maap dan berusaha tuk tidak ulanginya lagi. Pesanan ni bukan untuk awak sahaja, untuk diri saya juga. :)

No comments:

Post a Comment

(: