cukupppppppppppp pantang kalau ade KAWAN yang perangai macam awak. ohh, time susah mengendeng menggesel sini. ah sudah lah. lenkali pegilah kt orang laen. dah banyak kali kasi peluang neh. manusia pon ade tahap kesabarannya. tak penat pulak kan saya asyik nanges je pasal awak. dah memang air mata saya tuk awak sorang. MEMANG. please. get a life. i won't be regretting the moment you step away from our friendship. seriously. err maybe not. dah merata orang pesan. JANGAN LEMBUT HATI SANGAT. NANTI DIA PIJAK KEPALA YOU. tp saya degil. degil sgt. sbb bagi saya, awak kawan saya. sahabat. the one that i can count on. someone that i can rely on. tp sayangnya, its you who using me. partially taking all the chances. and wasted them. next time, tolong kaji diri sendiri tu dulu boleh? so that you tak kan lukakan hati orang laen. i can't imagine what would others buat kalau bende ni jadi kt dorang. but for me, mcm ni lah. penakot. cakap je kt blog, kt facebook. tp kalau depan depan, layu. urgh pengecut! saya mmg tak reti nak cari gadoh mmg sgt tak reti, but you should have be thankful enough that i didn't mention your name. kalau tak, buat malu makpak je. ish. sedih betol taleh ckp. THANKS LAH FOR EVERYTHING. semoga awak dirahmatiNya salu. GOODBYE!

);

No comments:

Post a Comment

(: